Maar er kan altijd eens iets mislopen. Bij de fabrikant, in ons magazijn, onderweg, bij de montage. Perlina selecteert zorgvuldig de partners waarmee het samenwerkt, maar het kan steeds gebeuren dat er eens een probleem opduikt. Dat is jammer, maar wat belangrijk is, is dat wij er alles zullen aan doen om het probleem zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
Dit kunnen wij het best doen als we over zoveel mogelijk informatie beschikken betreffende uw aanvraag. Op die manier kunnen we dit snel oplossen door bijvoorbeeld een omruiling of het nasturen van het juiste of ontbrekende onderdeel. We onderzoeken eveneens hoe deze fout is ontstaan. Is er iets gebeurd tijdens het transport? Heeft de monteur zich vergist? Liep er iets fout bij ons in het magazijn?
Vragen of opmerkingen?
Wij hechten veel belang aan de goede afhandeling van service-aanvragen. Niet alleen omdat wij u een goed product en een goede service willen garanderen, maar ook omdat wij onze diensten steeds willen verbeteren. Na elk probleem bekijken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.